sluiten

Hulp

Bestelling en levering

Wanneer kan ik bestellen?
Hoe bestel ik een artikel?
Hoe gebruik ik het bestelformulier?
Kan ik ook per email bestellen?
Is er een minimale bestelwaarde?
Waarheen kan er geleverd worden?

Verzending en betaling

Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Hoelang duurt het tot mijn bestelling bij mij aankomt?
Ik heb in mijn bestellingen artikelen die niet meteen beschikbaar zijn.
Worden die afzonderlijk geleverd? Moet ik meermaals verzendkosten betalen?

Kan ik bij Ulla Popken ook met creditcard betalen?

Storno en retourzenden

Hoe kan ik een bestelling storneren?
Waar vind ik het wettelijke herroepingsformulier?
Hoe kan ik een koopcontract herroepen?
Kan ik goederen terugsturen en wie draagt de kosten?
Bestaat er een mogelijkheid om goederen in de filialen terug te geven?

Veiligheid

Wat gebeurt er met mijn klantengegevens?
Welke veiligheid biedt de Ulla Popken online shop?

Technische vragen

Browser-instellingen
Heb ik voordelen, wanneer ik cookies toelaat?

Overige vragen

Hoe kan ik een artikel in de online shop zoeken?
Hoe bestel ik een newsletter?
Hoe kan ik de newsletter afbestellen?
Hoe krijg ik een catalogus?
Hoe vind ik een filiaal van Ulla Popken bij mij in de buurt?
Hoe bereik ik de klantenservice?
Hoe krijg ik een klantennummer?
Waar kan ik de algemene verkoopvoorwaarden nalezen?

Bestelling en levering

Wanneer kan ik bestellen?

Onze online shop is dag en nacht voor u geopend, ook op het weekend. Vanzelfsprekend kunt u ons ook telefonisch op volgende nummers bereiken:

  • Bestellingen per telefoon maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 20.00 uur . Zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur (0,30€/min.): tel. 070-661066.
  • Klantenservice (maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 20:00 uur. Zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur. (0,30€/min.): tel. 070-661077.

 

naar boven

Hoe bestel ik een artikel?

U kunt in onze online shop artikelen op verschillende manieren vinden. U kunt de categorieën benutten die zich in de linker lijst bevinden. Hier ziet u mode uit alle catalogi en modelijnen. Of u benut de bovenste navigatie, daar vindt u de actuele catalogi, onze modestijlen, shop-specials en goedkope aanbiedingen. Kies een categorie uit die u bevalt en u komt op de artikelen die bij deze categorie horen. Klik dan op het gewenste artikel en u kunt de details bekijken. Hier krijgt u ook een korte beschrijving, foto´s van het artikel en de prijs. U kunt nu het gewenste aantal en de maat uitkiezen. Vervolgens hebt u de mogelijkheid om de artikelen op uw favorietenlijst te schrijven of in de winkelmand te leggen. De button "maatvinder" helpt u bij het vinden van de juiste maat. Daarna krijgt u een bevestiging dat het artikel aan uw favorietenlijst resp. winkelmand is toegevoegd. Nu hebt u de keus of u verder wilt shoppen of terug naar het favorietenlijst resp. winkelmand wilt. Op de favorietenlijst kunt u de artikelen aan de winkelmand toevoegen of eruit verwijderen. In de winkelmand krijgt u een overzicht over de artikelen, het gewenste aantal en de prijzen. U kunt nu de artikelen veranderen, verwijderen of verder naar de kassa gaan. Vervolgens wordt u verzocht zich aan te melden, voor het geval u nog niet bent ingelogd. Daarna ontvangt u informatie over de betalings-/leveringsvoorwaarden en de algemene verkoopvoorwaarden. Klik op verder en u krijgt een overzichtspagina die u informatie over de gehele bestelling geeft. Met "Bestelling versturen" sluit u de bestelling af en krijgt vervolgens een bevestiging per email.

naar boven

Hoe gebruik ik het bestelformulier?

Mocht u reeds een actuele catalogus thuis hebben en heel eenvoudig uw artikelkeuze elektronisch aan ons sturen, maak dan gebruikvan onze directe bestelling. Voer hiertoe het artikelnummer, de maat en het aantal in de hiervoor bedoelde vakjes in. Gebruik s.v.p. geen spatie en voer het nummer in zoals in onderstaand voorbeeld: 45678910, 42/44 en 1. Nadat u de artikelgegevens hebt ingevoerd, klikt u op de button "In de winkelmand". Mocht u uw gegevens willen corrigeren, kunt u dit in de betreffende vakjes doen. Bij een verkeerd artikelnummer of bij uitverkochte artikelen krijgt u de mededeling "Artikelnummer is niet geldig". Uitverkochte artikelen zijn in de shop niet beschikbaar.

naar boven

Kan ik ook per email bestellen?

Natuurlijk kunt u ook per email bij ons bestellen. We raden u echter aan om direct in de online shop te bestellen. Op die manier kan een snelle behandeling worden gegarandeerd. Bovendien biedt onze online shop de mogelijkheid om bij een bestelling direct te zien of het betreffende artikel beschikbaar is.

naar boven

Bestaat er een minimale bestelwaarde?

Bij Ulla Popken bestaat er geen minimale bestelwaarde! Een uitzondering vormen cadeaubonnen bij ons, de minimale bestelwaarde vindt u in de opmerkingen bij de betreffende actie.

naar boven

Waarheen kan er worden geleverd?

Uw artikelen leveren we ook graag vanaf de tweede bestelling naar een leveradres. Geef ons s.v.p. bij het aangeven van uw persoonlijke gegevens onder afwijkend leveradres ook het leveradres samen met een telefoonnummer aan, zodat we u altijd bij vragen kunnen bereiken. Let er op dat u bij het factuuradres ook werkelijk uw woonplaats aangeeft.

naar boven

Verzending en betaling

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

U betaalt onafhankelijk van de bestelwaarde €4,95 verzendkosten voor uw bestelling bij ons.

naar boven

Hoelang duurt het tot mijn bestelling bij mij aankomt?

Onmiddellijk beschikbare artikelen leveren we doorgaans binnen 3-5 werkdagen na het
binnenkomen van de volledige en correcte bestelling. De voor het gewenste artikel geldende levertijd tonen we u steeds direct aan het betreffende artikel. Zo ziet u in één oogopslag, wanneer u de levering kunt verwachten.

De levering kan vertraging oplopen, wanneer er tussen bestelling en levering een zon- of
feestdag ligt. Voor het geval dat uw bestelling niet beschikbare artikelen bevat, kan het verzenden op een later tijdstip plaatsvinden. Voor het verminderen van de milieubelasting pakken we zogenaamde gedeeltelijke leveringen indien mogelijk in één pakket samen. Dit kan leiden tot vertraging van leveringen. Mocht u deze procedure voor uw bestelling niet wensen, neem dan contact op met onze klantenservice:

Tel. 070 - 661077
Fax. 070 - 661088
Service@ullapopken.be

Voor artikelen uit de vooruitblik op onze collectie gelden andere levertijden.
Deze kunt u vinden in de tekstinformatie op de gedetailleerde pagina van het artikel.

naar boven

Ik heb in mijn bestelling artikelen die niet meteen beschikbaar zijn.
Worden die afzonderlijk geleverd? Moet ik dan meermaals verzendkosten betalen?

Voor alle artikelen van een bestelling moeten slechts één keer verzendkosten worden betaald, ook als de artikelen niet samen kunnen worden geleverd.

naar boven

Kan ik bij Ulla Popken ook met creditcard betalen?

Bij Ulla Popken kunt u ook met uw creditcard betalen. Kies daartoe tijdens het bestellen onder "Betalingswijze" eenvoudig "Creditcard" uit. Welke gegevens moet ik invoeren? Behalve het nummer van de creditcard, de geldigheid en het instituut van de creditcard hebben we het controlenummer van uw creditcard nodig. Het controlenummer is een nummer met drie cijfers dat uw veiligheid bij het betalen via internet garandeert.

naar boven

Storno en retourzenden

Hoe kan ik een bestelling storneren?

Bestelde artikelen kunt u, mits deze nog niet gefactureerd zijn, telefonisch laten storneren. Het wettelijke herroepingsrecht wordt door de mogelijkheid tot storneren niet aangetast.

naar boven

Waar vind ik het wettelijke herroepingsformulier?

Het wettelijke herroepingsformulier vindt u in onze verkoopvoorwaarden onder www.ullapopken.be/nl/verkoopvoorwaarden of in de verklaring van het herroepingsrecht onder www.ullapopken.be/nl/retourbeleid.

naar boven

Hoe kan ik een koopcontract herroepen?

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons Ulla Popken G.C.V., Antwoordnummer 6, 4000 Luik, Tel.: 070 / 66 10 77 (0,30€/min.) · Fax: 070 / 66 10 88 (0,30€/min.) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping op www.ullapopken.be/nl/retourbeleid, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

naar boven

Bestaat er een mogelijkheid om artikelen in de filialen terug te geven?

Mocht een artikel uit uw bestelling u niet bevallen, hebt u binnen de herroepingstermijn van 14 dagen na ontvangst van de informatie over het herroepingsrecht en van de goederen de mogelijkheid om dit artikel ook in een filiaal bij u in de buurt terug te geven (alleen in het binnenland). Neem hiervoor eenvoudig uw factuur en het retourbewijs mee.

naar boven

Kan ik goederen terugzenden en wie betaalt de kosten?

Ja, u kunt de geleverde goederen zonder opgave van redenen binnen de retour- en herroepingstermijn aan ons teruggeven resp. uw contractuele verklaring herroepen. Verpak hiervoor s.v.p. uw retourzending en leg het bestelformulier erbij, opdat het bedrag onmiddellijk op uw bankrekening kan worden overgemaakt. En heel belangrijk:plak in ieder geval retouretiket van het pakket over het aanwezige adres-etiket van uw zending - dan wordt voor ons de afwikkeling gemakkelijker. Voor de terugzending ontstaan er voor u verder geen kosten.

naar boven

Veiligheid

Wat gebeurt er met mijn klantengegevens?

Alle voor de zakelijke afwikkeling noodzakelijke gegevens worden door ons opgeslagen en vertrouwelijk behandeld.Vanzelfsprekend houden we ons aan de geldende bepalingen t.a.v. de gegevensbescherming en de wettelijke richtlijnen.

naar boven

Welke zekerheid biedt de Ulla Popken online shop?

De veiligheid van uw gegevens is voor ons zeer belangrijk. Zodra u bij een bestelling persoonlijke informatie (naam, adres, gegevens t.a.v. betaling en levering) aangeeft en aan ons zendt, worden deze gecodeerd gezonden. Daarvoor benut Ulla Popken de erkende veilige 128 bit SSL-transmissie (Secure Socket Layer). Een gecodeerde pagina herkent u in uw webbrowser aan een klein symbool (gesloten slot symbool). Dit symbool bevindt zich in het onderste bereik van de webbrowser.

naar boven

Technische vragen

Browser-instellingen

Om alle functies in de Ulla Popken online shop optimaal te kunnen benutten dient u de volgende browserversies te benutten:

  • Internet Explorer: vanaf versie 7
  • Mozilla/Firefox: vanaf versie 3

 

Let er s.v.p. op dat cookies alsmede Java zijn toegelaten en dat de Flashplayer is geïnstalleerd. Een technische support kunnen we u om veiligheidsredenen voor de Ulla Popken online shop niet ter beschikking stellen. Mochten er desondanks problemen optreden, kan het wissen van uw cookies en de temporaire internetfiles helpen. Let er tevens op dat de Ulla Popken online shop niet door uw firewall wordt geblokkeerd.

naar boven

Heb ik voordelen, wanneer ik cookies toelaat?

Ja, dankzij de cookie-techniek (cookie = Engels voor koekje) kunt u bij ons comfortabel surfen. Artikelen in uw winkelmand blijven zonder aanmelding in onze online shop tussen twee bezoeken (binnen 30 dagen) opgeslagen!

naar boven

Overige vragen

Hoe kan ik een artikel in de online shop zoeken?

Rechts boven in de online shop bevindt zich een zoekveld. Voer het zoekbegrip rechts in in het invulveld waaronder het begrip "Zoeken" staat. U kunt of naar een product zoeken zoals bijv. "broek" of naar een gewenst artikelnummer. Denk er s.v.p. aan dat u bij het invoeren van het artikelnummer de spatie weglaat (bijv.: 123-45678910). Klik vervolgens op de button rechts naast het invulveld. Nu worden u alle artikelen inclusief een kleine afbeelding getoond die uw zoekbegrip bevatten.

naar boven

Hoe kan ik de newsletter afbestellen?

In iedere newsletter vindt u een "Afmelden"-link waarop u kunt klikken om u uit de newsletter-verdeler te laten verwijderen. Ter bevestiging wordt u een afmelden-pagina getoond. Er moet een verbinding met het internet bestaan om zich te kunnen afmelden. De afmelding kan altijd ongedaan worden gemaakt door u opnieuw voor de newsletter aan te melden. Let op: we doen ons uiterste best om uw afmelding zo snel mogelijk te behandelen. In een enkel geval kan het echter gebeuren dat de afmelding en het sturen van een newsletter elkaar overlappen.

naar boven

Hoe bestel ik een newsletter?

De Ulla Popken newsletter kan of direct in een bestelling worden aangevraagd of via de voordelen-banner op de startpagina. Hier komt u bij de bestelling van de newsletter.

naar boven

Hoe krijg ik een catalogus?

U krijgt onze catalogus natuurlijk gratis! Onze hoofdcatalogus verschijnt met regelmatige tussenpozen. Ieder jaargetijde (voorjaar, zomer, winter en hefst) stellen we voor u nieuwe topactuele mode van het jaargetijde samen. Wanneer u reeds klant bij ons bent, krijgt u de actuele catalogus automatisch toegezonden. Mocht u onze catalogus tot dusver nog niet hebben ontvangen resp. mocht u nog geen klant bij ons zijn, vul dan het formulier in dat geopend wordt na een klik op "Catalogusbestelling". We zenden u dan uw catalogus toe. Vanzelfsprekend nemen we u catalogusbestelling ook telefonisch op het nummer 070-661066 (0,30€/Min) op. Of u vraagt uw catalogus in een van onze filialen aan. Natuurlijk kunt u van daar ook direct een catalogus meenemen. Onze medewerksters en medewerkers helpen u hierbij graag.

naar boven

Hoe vind ik een filiaal van Ulla Popken bij mij in de buurt?

We hebben meer dan 300 filialen in Europa en daar is er beslist ook een bij u in de buurt. Klik hiervoor op " Filialen". We tonen u alle locaties samen met een routebeschrijving.

naar boven

Hoe bereik ik de klantenservice?

 

  • Bestellingen per telefoon: 070-661066 (0,30€/min.)
  • Bestellingen per telefax: 070-661088 (0,30€/min.)
  • Bestellingen per E-mail: service@popken.be
  • Klantenservice - telefoon: 070-661077 (0,30€/min.)

naar boven

Hoe krijg ik een klantennummer?

U krijgt een klantennummer, nadat u voor de eerste keer bij Ulla Popken goederen heeft besteld. U vindt uw klantennummer op iedere rekening.

naar boven

Waar kan ik de algemene verkoopvoorwaarden nalezen?

Onze algemene verkoopvoorwaarden vindt u bij iedere bestelling. Bovendien vindt u ze op onze internetpagina´s onder de rubriek "Service/help" door in het menu "Veiligheid" de link "Verkoopvoorwaarden" uit te kiezen. Klik hier, om direct op de verkoopvoorwaarden te komen.

naar boven